måndag 13 augusti 2012

VASA

Här är jag nu igen! med ett nytt år framför mej och en massa nya saker och upplevelser framför mej! haha sko låt såde vuxen..

Nåjaa första dan iskola gick heila bra noog enndå var en lillan stund me klassen å sen sko ja jo ta hand om ettona me brink! men tå kom ha på att ne ha far ti subway me na kaverina ha,att ja får ha di sjölv.. så ja ba jess va kuul! visst int enns ho di såg ut na mejr så ja visst int vilka ja sko ha me me.. å vi maten så fo di all ti olika ställe å ja fick heilt panik ho ja sko få ihop samla allihop san så ja sko få me di all tå ja sko ga å vis runt iskola! men nåjaa he gick no heilt bra isluti enntå åså fo ja nöjd hejm igen!


ede paito gick ja me idag tå .. haha

När jag kom hem såg mitt rum ut som ett bomnerslag.. så då började jag storstäda he å bleiv just fädi!så nu ere ba resten åv ryme i dähä husi mett men he tar ja nadedag! nu ska ja häng upp kläde å san måst ja ivääg å handeel!

före

efter

Å sist men inte minst! böver jag sova! mena ba krock två gang imorn tå ja körd hid! fyy! jaja pusshej!

Inga kommentarer: