måndag 2 juli 2012

nattinlägg

sko behöööv sovaaaa, men orka int känns som int ja vill he nu enntå.. har ve på bio ikväll me sandra å si på lol, var nu heilt ok film! martina å jotto var också med oss! har också färgat mitt hår idaaag! så nu är jag mörkare ennu en gång! kul eller nått! sen var vi vid abc med linda å erica och sen körde vi nog bara runt i tråkiga jeppis.. nåjaa de va min kväll! int fö nan bry se vell men ja skrivar enntå fö ja bry me int.. ehehe

alltså nu ere som soman å man tänker allti att dähä soman ska man gö allt å åååh å ennda man gör e sover å arbeitar känns e som.. helga tar så fort så man hindar int gö naa... men blää nu vill ja ba klar körkortti å tå kan ja fa vart ja villlll!! när som hellst! jaja nåmen vikona tar jo fort enntå å nooo.. såååå jaa hmmm jaaaah int vejt jaaaa hmmmm såde jaaa typ he...nämen serrii.. vejt int enns va ja skrivar å tänker å gör nu men ok....

sko bood träna idaaaag men ho sko ja ha orkka me naaa toki..latari en va jag er nufötin finns int... men när jag flyttar till vasa blir det andra bullar! det måste bli även om jag har motivation eller inte..

alltså varje dag kommer jag på nått nytt jag vill göra efter jag går ut skolan! jag vill så mycket!
för det första vill jag till militärn! men också resa,studera vidare,arbeit,studer,reis ?? va vill ja bli tå? polis? jumppalärar? läkar? massör? na innom sånde social juttu?  fa utomland å arbeit? bli ba vakt? arbeit vi torp frys heila livi.....ja menar ja trivs som finsken i vattnet nujust...... eller hur... nämen serri va ska ja göö efter ja gar ut? flytt? stann i kållby? jaa int för att ja får reda på he nujust inatt men..

tuur ere ennu två ååår! funderar också om ja ska åka utomlands på praktik? skulle ju vara hur sjukt kul som hellst? men det får jag se hur det blir sen när jag börjar iskolan igen! och tänkte också idag att jag måst jo böri hör på ordentligt i skola så ja lääär me naating! he er jo no säkert vikti saakre ja måst kuna för att kuna bli nating i dähä livi mett!elä kanski ja dör snart int vejt man jo he heller.. nämen kanski int he.. he sko int va så kul men jaaaah hmmmmmm.... dähää inläggi e jo totalt onödi..

såde påtal om ärtsoppo så ere nating som e full på dähä skit daton så ja sko måst som rader allt å jaa rens heila skiten.. men tå ja har säkert över 2000 foto på a så ja vejt int vart ja ska lägg dii.. jag är såde att ja måst jo ha foto på allt ja gör.. he får va ho dåi foto som hellt va ja har foto på e! så ere ba, ti som er me me mycki kanski vejt heee.. haha hmm japppppp....

siter å höör på gaaaaaambe lååta nuuu å fikkeli ja måst sova! vejt ba ho suur ja er tå klocko ringer.. usch!
blablablablablablablablaa...........

jajaja nemen nuuuu ska ja no lääg åter ögona å hoppas på dåli väder heila viko! heheh.. jaa tyvärr vil ja ha heee...  pusgonatt hej ti all som orkka läsa dähä otrolit intressant inlägg om jaa hmm just he.. hejdå!


4 kommentarer:

jotto sa...

du kan jo köp em hårddisk som du kan lägg bildre på å ta bort allt anat skit så mår din dator bäter .. ha gjort he me några dator å he enda minus er att hårddiska har en tendens att ga sönder så tå har man int nating kvar:) puss

Emma sa...

ja veeejt ja sko måst gö he! fö tror faktit att ha snart kmr ge upp om ja int gör naaa..

Erica sa...

hahaha emma allllltså tu.. ;) du e no roolit tu!! he e nästan synd om de ;)

Emma sa...

hahah ;D jaaaa men he tycker jag å nästan ;D