fredag 13 juli 2012

freedag!

såå sköönt! och denna helg kommer bli så bra har jag på känn! ikväll ska jag umgås med jenttan,hanna eva och janina! :D sen imorgon åker jag till vasa med janina,sandra och linda! sen på kvällen ut å ha skojj! sen söndagar är vell alltid lika skööna! sen en till vecka i jobb! men det går nog bra! känns som jag behöver jobba nu om ja ska ha råd att tanka bilen hela tiden, eftersom jag köör en heel deel! hehe körde på runt alla vägar igår kväll med janina å sandra! vi tålla inn oss så ja hadd ingen aning om van vi var elä naa men rolit hadd vi! kom hem lite före 1 så var en aning trött i jobb meeeeen he er jo enntå somaloov å he känns som ja int har hinda me naaa så ja måst böri hitt på na nu varenda kväll tro ja!! ;D  jaappp japp nu har ja städa ryymi å ska fa ut å städa biiiln! veeeeetttse! hehe pusssheeej!


Inga kommentarer: