måndag 25 juni 2012

dålig uppdatering?

Vill riktit skriva blogg nu men har inget att skriva om! eller säkert en helt massa men det känns bara totalt onödit sååå.. hmmmmm känns som det skulle vara skönt med skolan igen också.. eller mina vänner däär saknar jag att härja runt meeed!

på tal om det fick jag ett surt meddelande av en trogen läsare att min uppdatering är dålig! det usäktar jag för!

men eftersom jag inte gör något annat på dagarna en jobbar,sir oth och äter så har jag inte mycket att skriva om! men jaaa det om det! några bilder från min fina telefon kan ni ju nog få ;)

bättre en ni finns inte!


den fick jag ;)

 den bakade jag ;) ller dekorerade bara den :D

ericaaa ;)

manda,jennie  å jååni

haha joni sko måål biiiiln xD 

haha fruktansvärt ful eja men ja ser allafall glaad uuut så ;D haha 

vi har en gräsklippare vi också ;)


Inga kommentarer: